Main | Registration | Login Welcome Guest | RSS
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Настройки за лаг
ProBidYDate: Thursday, 2011-03-17, 3:45 PM | Мнения # 1
Generalissimo
Група: Administrators
Мнения: 110
Гласове: 5
Репутация: 81
Статус: Offline
В този урок ще разберете как да си направите настройките за ЛАГ
В тази тема ще обясня как трябва да настроите вашите (клиент) настройки cl_cmdrate , cl_updaterate , rate за максимално добра игра

Започваме първо сl_cmdrate . Тази команда определя броя на актуализациите към сървъра.. Принципно трябва да е равна на FPS на сървъра но тъй като ползваме Бустери и тн.. ще се стремим да е равна на клиентското FPS тоест вашето. И така ако играете със 100 FPS то тогава и командата cl_cmdrate трябва да е 100.. Ако зададете по малкa стойност от FPS с което играете сървъра ще изпраща обновленията но няма да могат да бъдат използвани и ще се натрупват... така че е най добре да се ползва дори малко по голяма стойност от тази на FPS-то за да може да извлечем максималното от сървъра така че си pишем командата
cl_cmdrate 105 или 101
За проверка дали всичко е наред се гледа графиката от командата net_graph 1
Когато си погледнете дали всичко е наред е желателно да спрете графиката защото все пак това излишно видео картата.. Графиката се маха съответно с командата net_graph 0

Ето така трябва да изглежда графиката ако всичко е нормално.. ЛИНК />
А така се получава когато cl_cmdrate е по малко и актуализациите се натрупват..
Вижте как се получава една червена лента.. както и /ms за разлика от първата снимка при коята всичко е наред ЛИНК />
Следващата команда cl_updaterate е най добре да е равна на сървърната команта sv_maxupdaterate защото както и cl_cmdrate определя колко актуализации да се изпращат между клиента и сървъра.. а най добре е броят да е еднакъв.. но ако незнаем sv_maxupdaterate на колко е равна се оправяме сами и пак се получава близка стойност -+ 5 единици.. Най лесно става като гледаме стойностите на /ms графиката net_graph... Ако зададем cl_updaterate 100 ще се появи /ms .. започвате да сваляте надоло и ще забележите как /ms ще намаля.. Когато стигне стойност 1 съм забелясъл че още 5 до 10 единици надолу е и сървърната настройка sv_maxupdaterate.. Така че сваляте до 1 ms и после смъквате още 5 единици .. Тоест ако имате 1ms при cl_updaterate 35 махате още 5 за да стане cl_updaterate 30. и изобщо не се виждат /ms единици в графата.

С две думи cl_cmdrate е равна на FPS-a ви a cl_updaterate на sv_maxupdaterate или на стойност при която ви изчезва /ms от графиката.
Може изобщо да не ви хареса така играта.. доска по различно мерника да ти се събира още преди да си изстрелял всички патрони... затова ако ви е неудобно просто не сваляйте до толкова cl_updaterate.. ами е оставете малко по висока.. примерно да имате 5 ms.. или както ви е удобно..

За рейт ползвайте rate 25000


 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

2025© Site by ProBidY